7 Mart 2018 Çarşamba

ARŞİVDE UNUTULANLARDAN...

MERHABALAR,
Tığ ile örülen modellere geçmeden önce model paylaşımlarına ara verip kızıma 0-6 ay kullanımı için ördüğüm, yayınlamayı unuttuğum pembe hırkayı paylaşmak istedim. Kartopu Yazgülü ile örmüştüm. Yakadan başlanarak yapılıyor. Dilimler büyüdükçe, hırka da büyütülmüş oluyor. Başlangıç sayısı ve dilimlerin genişliği arttırıldıkça; model istenildiği kadar büyütülebilir. ipimiz Kartopu Yazgülü....


Yakanın görüntüsü bu şekilde... 


Modelin etek kısmı bu şekilde... 


Çoktan hatıra kutularında yerini almışken; benim için biraz nostalji oldu doğrusu... Bu hırkayı örerken duyduğum heyecan dün gibi. Zaman ne kadar hızlı ve acımasız... 


YENİ ÇALIŞMALARLA GÖRÜŞMEK ÜZERE... 

2 yorum :

  1. Eline sağlık canım.. Zaman geçer elde değil onu güzel değerlendirmek bizim elimizde.. Allah evlatlarımızı sağ salim yanımızdan eksik etmesin, hayırlı ömürler versin inşallah..

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir hırkaymış, ellerinize sağlık. Hep öyle olmuyor mu? Ben de bloğa yazarım diye bir sürü fotoğraf çekiyorum,sonra bir kenarda unutuyorum. Biraz arşiv karıştırmak lazım :) Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.