25 Ekim 2017 Çarşamba

KIŞLIK BATİK YELEĞİMİZ

MERHABALAR,

Kış sezonu ile birlikte örgülere başlayayım istedim. 


Kızımın en çok giydiği örgü yelekler oluyor pek çok çocukta olduğu gibi. Ben son dönemlerde alt kısmı daha bol modelleri sıklıkla uygular oldum. ALİZE FLOWER hırkamız da aynı sayılarla örüldü. Alt gövdeyi bütün halde örerken ilmek sayısı bakımından biraz sıkıntı olsa da ortaya çıkan sonuca değer diye düşünüyorum. 


Yeleğin yapımında 300 gr. Alize Burcum Batik kullandım. Gövdeye 221 ilmek ile ve pirinç örgü ile başladım. 


Roba kısmına ulaştığımda 160 ilmek ve pirinç örgü ile devam ettim.  


Kollara 42 ilmek ile başladım ve 4 sırada bir iki taraftan arttırdım. 48 ilmeğe ulaşınca kesmeye başladım. 3,2,1 ardından 1,1... kesmeye devam ettim. 26 ilmek kalınca da her iki taraftan 5, 5, 5, 5, 6 keserek bitirdim. 


Yakayı sonradan ilmek çıkararak yaptım. 


Ahşap düğmeler ve broş ile yeleği tamamladım. 


Yeleğimiz kızımı ısıtmaya hazır... 

YEPYENİ ÖRGÜLERE BAŞLIYORUM...

YENİ ÇALIŞMALARIMLA GÖRÜŞMEK ÜZERE...

SEVGİLER... 
x

6 yorum :

  1. çok güzel olmuş Emine, sağlıkla giysin güzellik. o kadar ilmek gerçekten bir arada zor oluyor ama sonuç güzell.

    YanıtlaSil
  2. oy oy oy bu ne güzel birşey böyle. hem de anne eliyle yapılmış. çok şirin çok güzel. ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık becerikli hatun maşallah sana prenses güle güle giyinsin çok beğendim hırkayı...

    YanıtlaSil
  4. Ne büyük bir yetenek! Ellerine sağlık. Muhteşem olmuş

    YanıtlaSil
  5. ellerine saglık harıka olmus ıp cok güzel desen olusturmus ve düğme fikri harika ellerıne emegıne saglık bende beklerım

    YanıtlaSil
  6. Çok tatlı olmuş, ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.