3 Şubat 2017 Cuma

BREZİLYA NAKIŞI İLE BİRLEŞEN AHŞAP KOLYELERİM

MERHABALAR,

Yarıyıl tatilinin son günleri gelmekteyken, bir taraftan tatil yapıp enerji depolarken, bir yandan da boş durmadım elbette... Son dönemlerde blogumda yaptığım takılar bolca yer almakta keyifle yapıyorum her birini. Bu aparatlar uzun zamandır alışveriş yaptığım siteye yeni geldiler. Ben de fırsatı kaçırmadan alıp hemen denedim. Sonuçtan çok memnun kaldım.  


Kaftan aparatı taptım ilk olarak. Kadife kumaş üzerine kırmızı güller yaptım. 


Fatıma'nın eli en sevdiğim figürlerdendir. Anlamını da görüntüsünü de çok severim. Pek çok kültürde çok önemli sayılan Hamse Eli'ni severek yaptım yine. 


Yine en sevdiğim figürlerden "Lale". Herhalde yapmaya bıkmayacağım en güzel figürlerden biri olur kendisi. 


Boncuk ile yaptığım kelebeğim... 




Boncuk ve etaminin bir arada olduğu ahşap kolyem. 


Rengarenk kelebekler... 


Yusufçuk kolyem... 


Çok severek yaptığım kolyelerim... Elbette bu kadar çok kolyenin tamamını kendim için yapmadım. Bunlardan biri benim olsun diyorsanız İnstagram'dan ulaşabilirsiniz... 

SEVGİLERİMLE... 




6 yorum :

  1. Ellerine sağlık canım çok güzeller bol satışı olsun inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler Hatice Hanım... İnşallah satışları da iyi olur.. :)

      Sil
  2. Ellerine sağlık canim. Brezilya nakisi zordur ama cokta güzeldir. Bu kolye aparatlarini ilkkez gördüm. Çok değişik vE güzel ellerine sağlık. Bende severek yapıyorum nakis,kanavice işlemek güzeldir 😍

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel olmuş bunlar ellerine sağlık canım....

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkürler Betül hanım... eğer yapmak isteseniz aparatlar ile ilgili yönlendirebilirim... bir kaç yerden alışveriş yapıyorum...sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Pomysłowe, podoba mi się. Pozdrawiam:)

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.