9 Aralık 2013 Pazartesi

ALTIGEN HIRKA ÖRDÜM

Balkanlardan gelecek soğuuuuuk havanın sıcacık çay ile beklendiği bir Trakya akşamından tüm ziyaretçilerime MERHABALAR;


Geçtiğimiz yıllarda doğacak yeğenim için örmüştüm ile defa Altıgen Hırkayı.... Aslında aklımda yoktu kendim için örmek... Ancak Eylül ayında bir dizide bayan karakterlerden birinin üzerinde görünce büyük hali hoşuma gitti. Evde bulunan Alize Angora Gold Batik iplerimi çıkardım, başladım örmeye.. Yaklaşık 300 gr Alize Angora Gold Batik kullandım. 


Başlangıçta Altıgen parçaları 3'lü tarabzan örmeye başladım. Ancak 3'lü trabzan örersem örme işleminin sıkıcı olacağını düşünerek 2 dolayıp dört kerede çıkararak 4'lü trabzanlar örerek yaptım hırkayı... 20 sıra ördüm gövde için... 21. sırada kolun üst kısmını birleştirdim. 


Hırkanın etek ucuna da 5 sıra ördükten sonra; ön kısımlarına ve boyun kısmına gelen kısımları da dolgu yaparak hırkamı tamamladım. Her ne kadar örgünün simetrik olmasına çok dikkat etsem de ufak tefek kaymalar oldu maalesef... 


Hırkamız soğuk günlerde ince ve sıcacık dokusuyla kullanılmaya hazır.... 



Kızıma ördüğüm Mercan Rengi hırka ile Kendime ördüğüm motifli yelek ile çok yakında karşınızda olacağım..... 

YEPYENİ PAYLAŞIMLARLA GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE... 

7 yorum :

  1. çok güzel olmuş ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. ellerine saglik Eminecim eminim cok yakismistir sana iyi gunlerde kullanmani dilerim...

    YanıtlaSil
  3. Bu ne hız maşallah.Ben geçen yıl başladığım kazağı bitiremedim daha :s Çok şirin olmuş canım,ellerine sağlık.Renkler de harika.

    YanıtlaSil
  4. Renkleri ve modeli gerçekten çok güzel. Öyle kayma falanda görmedim. Ellerinize sağlık. Güzel günlerde giyin

    YanıtlaSil
  5. Farklı bir hırka örme yöntemi olmuş, motif ve renkler çok hoş görünüyor. İyi günlerde giyin.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. ben de yapmıştım yeğenime benzerini ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.