21 Ekim 2013 Pazartesi

TAKI YAPMAYA BAŞLADIM....


MERHABALAR
SEVGİLİ BLOG DOSTLARIM;

9 günlük tatilin ardından tatil mahmurluğu ile okula gideceğim birazdan... Ama gitmeden yeni cicilerimi paylaşmadan edemeceğim doğrusu... Daha önce takıya merak salmış, bir çok da malzeme almıştım. Ama merakım kısa sürmüş, örgü herşeyin önüne geçmişti, hobilerim arasında. Hafta sonu kopan takılarımı tamir etmek için oturdum malzemelerin başına ama kendimi durduramadım. 

Tamir edilen takılarım kullanıma hazır...


Bu da tamir edilenlerden.. De Facto'dan almıştım geçen yıl...


Tamir ettiklerim dışında yeniler çıktı ortaya...Karşınızda İlk çalışmam..


Siyah akik taşları ile yaptım çalışmamı... 


Bugün okula giderken takacağım inşallah...


Yakından görünüşü de böyle.. 


İkea tepsim de çalışmalarıma sıkça fon oluyor son zamanlarda.. 

Turkuvaz doğal taşlarla yaptım kolyemi ve küpelerimi... 


Bir hayli ağır olduğu için 4 kat ip geçirdim iğneme.. 


Bu da daha önce yaptığım, bu defa da zarar gören zincir ve boncuklarını tamamen değiştirdiğim bir kolyem... Bir hayli zamanımı aldı. Cam boncuklarla yapıldı.. 


Nazar boncukları da unutulmadı.. 


Kalan malzemeler de özenle değerlendirildi.. 


Arabamız için de bir anahtarlık yapıldı... Nazar boncukları eşim ben ve kızım için... Balık şans, kalp de çekirdek ailemiz için... 


En kolay yaptığım kolye oldu.... Sadece Mercanları dizdim...


Bu da tamir ettiklerimden.. Yine arabamız için...


Bunlar da toplu halde takılarım... 


İpe sarılı olan da örülüp kolye olmak için sırasını bekliyor... 
Tabi ki pek çok eksiğim var ama kendimi geliştirmeye de niyetliyim.. Takı yapan arkadaşlarımdan özellikle yorumlarını bekliyorum... 

Takı yapma işini çok sevdim de, bir sorunum var o da malzeme temini.. Malzemelerimi temin eder etmez başlayacağım yeniden. Elimde çok güzel pembe kuvars ve kaplan gözü doğal taşlar var... 


Bir de kitap olacak mutlaka...

YEPYENİ PAYLAŞIMLARLA GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE... 

10 yorum :

  1. Hepside birbirinden güzel olmuş rengerenk bileklik gibi olana bide o mavililere bayıldım :) Ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuşlar :)) Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. ben de mavi rengi çok sevdiğim için mavilerin hepsine bayıldım.. :))

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım hepsi de çok güzel olmuş.senin elinden gelmeyen marifet yok maşallah:)

    YanıtlaSil
  5. hepsi birbirinden güzel ama sen örgülerinden çekiliş yap ben senin örgülerine hayranım hatta inşallah bana çıkar :)

    YanıtlaSil
  6. Siyah taşlılar da çok güzel ama turkuazlar, süper, ellerine sağlık. Bence hiç bırakma, harikalar yaratıyorsun...Ellerin dert görmesin, bayıldım hepsine de..

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş hepsi, ellerine emeğine sağlık :) özellikle siyah akik kolyeye bayıldım. Takipteyim :) bana da beklerim. sevgiler
    http://kadinlaraaozel.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Πολύ ωραίες οι δημιουργίες σου. Είμαι εντυπωσιασμένη. Μπράβο !!!

    YanıtlaSil
  9. Πολύ ωραίες οι δημιουργίες σου, Είμαι εντυπωσιασμένη. Μπράβο !!

    YanıtlaSil
  10. biliyo musunuz arada bu blogu açıp profilde kızınızın fotosuna bakıyorum. maşallah ne hoş ya. o yanakları ısırın benim için yaa.
    :)

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.